Idąc z duchem czasu Wodociągi Białostockie wprowadziły w życie udogodnienie dla klientów e-BOK - e-fakturę, czyli elektroniczny odpowiednik faktury papierowej, zawierający te same dane. Wysyłana jest w formacie PDF na adres e-mail klienta, który zdecyduje się na takie rozwiązanie.

Ważne! Faktura elektroniczna posiada zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 20 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2012 r., poz. 1528) taką samą moc prawną, jak dokument w formie papierowej.

Godziny pracy kasy Biura Obsługi Klienta

poniedziałek godz. 8.00 - 16.30
wtorek - piątek w godz. 8.00 - 14.00

Formy dokonywania płatności za fakturę

  • w placówce Poczty Polskiej - bez prowizji do 29.02.2020
  • w kasie Biura Obsługi Klienta: gotówką i kartą płatniczą 
  • przelew tradycyjny

Reklamacje faktur

Wszelkie reklamacje mogą Państwo składać:  

a) za pośrednictwem Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (EBOK) - zakładka WNIOSKI I REKLAMACJE,
b) pisemnie - na adres siedziby spółki Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok.
c ) osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok
d) telefonicznie nr tel. (85) 745-81-70/71,72/

Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielamy w terminach możliwie najkrótszym jednak nie dłuższym niż 30 dni. W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych wymagających szerszej analizy, dodatkowych opinii nie dłużej niż 60 dni, o wydłużającym się terminie rozpatrzenia sprawy klient jest informowany.

Duplikat faktury

W celu wystawienia duplikatu faktur proponujemy konakt: 

  • osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok
  • telefoniczny - wówczas wyślemy pod wskazany adres pocztą polską
  • wysyłając e-maila, na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Opłacanie zaliczkowo na poczet przyszłego rozliczenia

Klienci, którzy mają podpisane umowy bezpośrednio z Wodociągami Białostockimi mogą dokonywać zaliczkowych wpłat na poczet przyszłego rozliczenia, na indywidualne konto bankowe klienta lub w kasie Biura Obsługi  Klienta na podstawie danych z faktury.  

pdfZasady wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych. eFaktura.pdf

pdfRegulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta.pdf