Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. informują, że od 1.02.2021 r. zostaje wznowiona obsługa interesantów w Biurze Obsługi Klienta (BOK) przy ul. Młynowej 52/1 w Białymstoku. Ze względów bezpieczeństwa w obliczu zagrożenia koronawirusem, będzie ona prowadzona w ograniczonym zakresie.

Osobiste wizyty w BOK są dopuszczalne, przestrzegając zasady obecności 2 interesantów w biurze.

Pomimo możliwości osobistej wizyty w BOK, w dalszym ciągu zalecamy załatwianie spraw poprzez kontakt:

  • telefoniczny:

Biuro Obsługi Klienta, tel. (85) 745 -81-70 ( 71,72)

Laboratorium Badania Wody tel. (85) 74-58-220

Gospodarka Wodomierzowa tel. (85) 745-82-91, (85) 745-82-90

Sekretariat tel. (85) 74-58-101

Centrala, tel. (85) 745-81-00

  • listownie na adres: Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok
  • poprzez pocztę elektroniczną, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK)

 Apelujemy i zachęcamy do zakładania kont e-BOK za pośrednictwem naszej strony internetowej www.wobi.pl

Zachęcamy również do korzystania z informacji, formularzy i wniosków, umieszczonych na naszej stronie internetowej www.wobi.pl

W razie wątpliwości związanych z odczytami wodomierzy, prosimy o kontakt z odczytywaczem wskazanym w piśmie lub z Działem Sprzedaży, tel. (85) 745-81-21 (22,23,27).

Wznawiamy również przyjmowanie opłat za rachunki gotówką i kartą w Kasie BOK:

poniedziałek - godz.8.00-16.30,

wtorek-piątek - godz. 8.00-14.00.