Komunikat     

 

Logo okragleWodociągi Białostockie” Sp. z o.o. w Białymstoku informuje, iż w trosce o zdrowie naszych klientów oraz pracowników, w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, od dnia 19.10.2020r. do odwołania, wprowadza ograniczenia w zakresie obsługi klientów.

Biuro Obsługi Klienta przy ul. Młynowej 52/1 w Białymstoku, będzie prowadziło obsługę klientów jedynie w przypadkach nie cierpiących zwłoki na zasadzie – w danym momencie będzie obsługiwany tylko jeden klient. Sugerujemy umówienie takiej wizyty telefonicznie pod numerem telefonu (85) 74-58-172. Przypominamy klientom o obowiązku zasłaniania nosa i ust oraz informujemy, że na wejściu prowadzony jest elektroniczny pomiar temperatury.

Nadmieniamy, że nadal utrzymany jest zakaz wjazdu osób postronnych na teren przedsiębiorstwa, dlatego też prosimy o korzystanie z okolicznych parkingów.

    

 Jednocześnie zachęcamy klientów do załatwiania spraw poprzez kontakt :

- telefoniczny : Biuro Obsługi Klienta tel. (85) 74-58-172, (85) 74-58-170, (85) 74-58-171

                         Laboratorium Badania Wody tel. (85) 74-58-220

                         Centrala tel. (85) 74-58-100

                         Sekretariat tel. (85) 74-58-101

- pocztę elektroniczną : adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- pocztę tradycyjną: na adres : Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. ul. Młynowa 52/1,

15-404 Białystok

 Zachęcamy również do korzystania z informacji, formularzy i wniosków, umieszczonych na naszej stronie internetowej www.wobi.pl

Jednocześnie apelujemy do naszych odbiorców o zakładania kont e-BOK na naszej stronie internetowej.

 Opłaty za nasze faktury można dokonywać:

- w kasie Biura Obsługi Klienta (gotówką i kartą) - w poniedziałek godz. 8.00 – 16.30,

wtorek piątek godz. 8.00 – 14.00

- za pośrednictwem banku, poczty itp.

Za powstałe niedogodności związane z zaistniałą sytuacją przepraszamy.