Ułatwienia dostępu

  • Skalowanie treści 100%
  • Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Strefa Klienta

eFaktura

Idąc z duchem czasu Wodociągi Białostockie wprowadziły w życie udogodnienie dla klientów e-BOK - e-fakturę, czyli elektroniczny odpowiednik faktury papierowej, zawierający te same dane. Wysyłana jest w formacie PDF na adres e-mail klienta, który zdecyduje się na takie rozwiązanie.

Ważne! Faktura elektroniczna posiada zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 20 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2012 r., poz. 1528) taką samą moc prawną, jak dokument w formie papierowej.

Godziny pracy kasy Biura Obsługi Klienta

poniedziałek godz. 8.00 - 16.30
wtorek - piątek w godz. 8.00 - 14.00

Formy dokonywania płatności za fakturę

  • w placówce Poczty Polskiej - bez prowizji do 29.02.2020
  • w kasie Biura Obsługi Klienta: gotówką i kartą płatniczą 
  • przelew tradycyjny

Reklamacje faktur

Wszelkie reklamacje mogą Państwo składać:  

a) za pośrednictwem Elektronicznego Biuro Obsługi Klienta (EBOK) - zakładka WNIOSKI I REKLAMACJE,
b) pisemnie - na adres siedziby spółki Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok.
c ) osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok
d) telefonicznie nr tel. (85) 745-81-70/71,72/

Odpowiedzi na reklamację pisemną udzielamy w terminach możliwie najkrótszym jednak nie dłuższym niż 30 dni. W przypadku spraw szczególnie skomplikowanych wymagających szerszej analizy, dodatkowych opinii nie dłużej niż 60 dni, o wydłużającym się terminie rozpatrzenia sprawy klient jest informowany.

Duplikat faktury

W celu wystawienia duplikatu faktur proponujemy konakt: 

  • osobisty w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Młynowa 52/1, 15-404 Białystok
  • telefoniczny - wówczas wyślemy pod wskazany adres pocztą polską
  • wysyłając e-maila, na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Opłacanie zaliczkowo na poczet przyszłego rozliczenia

Klienci, którzy mają podpisane umowy bezpośrednio z Wodociągami Białostockimi mogą dokonywać zaliczkowych wpłat na poczet przyszłego rozliczenia, na indywidualne konto bankowe klienta lub w kasie Biura Obsługi  Klienta na podstawie danych z faktury.  

pdfZasady wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych. eFaktura.pdf

pdfRegulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta.pdf

Zapamiętaj ustawienia
Ustawienia plików cookies
Do działania oraz analizy naszej strony używamy plików cookies. Pomagają nam także zrozumieć w jaki sposób korzystasz z treści i funkcji witryny. Dzięki temu możemy nadal ulepszać i personalizować korzystanie z naszego serwisu. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie przekazujemy ich firmom trzecim. Politykę prywatności.
Zaznacz wszystkie zgody
Odrzuć wszystko
Przeczytaj więcej
Funkcjonalne
Te pliki cookie są potrzebne do prawidłowego działania witryny. Nie możesz ich wyłączyć.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są konieczne do prawidłowego działania serwisu dlatego też nie można ich wyłączyć z tego poziomu, korzystanie z tych plików nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. W ustawieniach przeglądarki możliwe jest ich wyłączenie co może jednak zakłócić prawidłowe działanie serwisu.
Akceptuję
Odrzucam